ورزش

یک وعده از سوی عضو هیات مدیره پرسپولیس

یک وعده از سوی عضو هیات مدیره پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، مدیران باشگاه پرسپولیس و مدیران زیرمجموعه آن‌ها طی چند روز اخیر سعی کرده اند کاملا چراغ خاموش در نقل و انتقالات شرکت کنند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا خبری از کانال آن‌ها به رسانه‌ها و همین طور فضای مجازی منتقل نشود.

در این میان اما محمد دلبری عضو هیات مدیره پرسپولیس دقایقی قبل و بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در محل حاضر شد و در مورد مصوبات امروز هیات مدیره به نکته جالبی اشاره کرد. دلبری در مورد مواردی که در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شد چنین گفت: امروز گزارشی از روند نقل و انتقالات توسط مدیرعامل به سمع و نظر اعضای هیات مدیره رسید که طبق آن باشگاه پرسپولیس با باشگاه‌های مختلفی برای جذب بازیکن در پست‌های مختلفی که سرمربی برای تقویت تیم اعلام کرده، در حال رایزنی است و خدا را شکر اقدامات خوبی صورت گرفته که انشالله تا آخر هفته نهایی خواهد شد.

این اظهارنظر از سوی محمد دلبری باز هم تاکید دارد که احتمالا تا آخر هفته توافق‌ها با باشگاه‌ها و بازیکنان موردنظر نهایی خواهد شد. هرچند که هواداران پرسپولیس در این مدت وعده‌های آخر هفته زیادی از سوی مدیرعامل پرسپولیس شنیده اند اما این بار این وعده از سوی محمد دلبری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس داده شده است و باید دید این بار آخر هفته ای وجود خواهد داشت یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا